loading...
سایت ایولی ها
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
داستانک خنده دار معلم و دانش اموز 1 1064 nasssim
داستان واقعی – ازدواج های امروزی 2 1513 nasssim
پسرا و دخترا چه جوری از دستگاه عابر بانك پول میگیرن ؟ 4 1515 bbloopp
دانلود بازی کامپیوتر جدید پزشک قرص Dr.Pills 1.0 1 776 maria
سوال و جواب های چهار گزینه ای مخصوص هنر پیشه ها خنده دار 3 1049 parichehr
دلیل قبول نشدنم در کنکور (خنده دار) 1 1152 parichehr
وصیت نامه خنده دار در حد لالیگا 1 1219 parichehr
توكل 0 485 admin
صبر عن الله 0 472 admin
شيوه عاقلان 0 431 admin
افسوس های تکراری (حکایت) 0 596 admin
دانلود بازی کامپیوتر مسابقات متور سواری FIM Speedway Grand Prix 4 0 562 admin
دانلود بازی پرنده خشمگین قسمت جدید Angry Birds Space v1.0.0 0 570 admin
دانلود بازی کودکانه جنگ کرم ها برای کامپیوتر 0 1193 admin
دانلود بازی xbox360 ماشین Need for Speed: The Run 0 535 admin
دانلود بازی ماشین سواری London Racer World Challenge 0 572 admin
داستان جدید خروس بی محل 0 558 admin
انشای یک پسر بچه کلاس دوم (طنز) 0 1089 admin
طنز خنده دار – چرا نباید به روستوارن ۵ پنج ستاره بریم 0 755 admin
چه مواردی برای عضویت در فیس بوک ایرانی لازم است ؟ (طنز) 0 939 admin
رضا نظریان بازدید : 554 دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
Mafia_II_[www.MihanDownload.com].jpgاين بازي به دليل درخواست هاي بي شمار بازديد كنندگان محترم بر روي سايت قرار گرفته است.
Take-Two بازی Mafia II را در GamesCom آلمان به معرض نمايش بازديدکنندگان و متخصصين گذاشت. دمویی که سازندگان برای اين رويداد در نظر گرفته بودند، بيشتر به ماموريت‌های فرعی اختصاص داشت. همانطور که می‌دانيد انجام اين نوع ماموريت‌ها به انتخاب خودتان است. تفاوت ماموريت‌های جانبی Mafia II با ديگر بازی‌ها در ارتباطشان با داستان اصلي است. نسخه نمايشی با يک تماس تلفنی آغاز شد. شخصيت اول بازی يعنی ويتو(Vito) از شريکی با نام جوزپه(Giuseppe) پيامی دريافت کرد که از او خواست تا برايش مقداری کاغذ فراهم کند. ويتو پذيرفت و پس از انتخاب لباس از جا لباسی و ماشين از گاراژ، به کمک وی رفت. در راه با يک حادثه جزئی روبرو شد که زن و مردی با ماشين به يکديگر برخورد کرده و دعوا ميان آن دو بالا گرفته بود. در اينجا شما می‌توانيد به دلخواه در برابر مرد عصبی، از آن خانم دفاع کنيد. در اين صورت با نحوه مبارزه تن به تن آشنا می‌شويد که شامل سه حرکت ضربه سطحی، ضربه سنگين و جاخالی و گريز از دست دشمن است.
اين تنها نمونه‌ای از ماموريت‌های جانبی بازيست که هنگام جابجایی در شهر با آن مواجه می‌شويد. اينکه مردم شهر با يکديگر ارتباط دارند و گاهی به جدال می‌پردازند، باعث می‌شود گيمر، جريان يک زندگی طبيعی را در حين بازی مشاهده کند. يک مثال ديگر از اين موارد چند لحظه قبل از ملاقات با جوزپه رخ داد. هنگامی که با استيو آشنا شده و با او شروع به گفتگو می‌کنيد. استيو از مشکلات يکی از دوستانش در فروش خودرو تعريف می‌کند که علتش ورود يک رقيب سرسخت به کسب و کار اوست. در اينجا استيو از شما می‌خواهد خودروهایی که به آن شخص تعلق دارد را تخريب کنيد. در اين دمو هدف، نمايش اينگونه ماموريت‌های جانبی بود، پس ويتو اين درخواست را قبول کرد و از ساختمان خارج شد. اما در اين ميان به پليسی سخت‌گير برخورد که از او جواز اسلحه‌اش را مطالبه می‌کرد. باز هم در اينجا بازی‌کننده چند انتخاب دارد: نشان دادن مجوز در صورت داشتن آن، رشوه دادن به پليس يا فرار از دست او. مسئول نمايش گزينه سوم را انتخاب کرد که در نتيجه پليس به تعقيب ويتو پرداخت. در اين حالت با مخفی شدنتان، مشکل حل نمی‌شود. بنابراين بايد به فروشگاه‌های لباس رفته و ظاهر خود را تغيير دهيد.
رضا نظریان بازدید : 2238 دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 نظرات (2)

یه بازی کم حجم و زیبا و پر هیجان که ساعتها شما رو سرگرم می کند .تو این بازی شما به سالی در توسعه سالن آرایشش کمک می کنید.کار کردن نزد سالی و آرایش کردن بچه های کوچک ٬پیرهاو خانومهای جوان٬…خیلی هیجان انگیزه

این بازی شامل ۱۰ مرحله آموزشی که شامل شست و شو و رنگ کردن موو لاک ناخن وچیدن مو با سلیقه خودتون و دارای ۵۰ مرحله اصلی می باشد.شما تو این بازی می تونین از درامد سالن برای پرداخت اجاره مغازه واستخدام کارکنان جدید خریداری کردن وسایل و تجهیزات جدید برای پیشرفت سالن استفاده می کنید .شما باید تو این بازی بتونین مشتری برای اینده حفظ کنید و این تنها بستگی به سلیقه ای داره که شما در این بازی به کار می برید .تو این بازی رنگها رو بنا به خواست مشتری باید از میان یک منو انتخاب کنیدچون در این بازی زیاد با موس کار میکنید این بازی برای بالا بردن مهارتون در استفاده از موس بسیار مفید است.

ویژگی های بازی:

- دارای مرحله آموزشی

- اعتیاد آور بودن بازی

- مجازی سازی بودن بازی

- کم حجم بودن

- دارای مراحل طولانی و پر هیجان

- سازگاری با هر نوع سیستم و سیستم عامل


سیستم مورد نیاز:
سیستم عامل : ۹۸/۲۰۰۰/me/xp/vista
پردازنده: ۵۰۰mhz
رم: ۱۲۸مگابایت

رضا نظریان بازدید : 402 دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

بازی های فلش بازی هایی با حجم فوق العاده کم اما در بسیاری از مواقع بازی های بسیار سرگرم کننده ای می باشند. این بازی ها که طرفداران زیادی هم در دنیای بازی های رایانه ای دارد نیاز به سخت افزار خاصی برای اجرا ندارد و اجرای آنها ملزم به یک فلش پلیر می باشد! تیم پرشیا دانلود در این مطلب مجموعه ۱۷ بازی فلش را در انواع موضوعات اکشن ، مسابقه ای ، فکری و … جمع آوری کرده است که می توانید آنها را به صورت رایگان دانلود کنید. امیدواریم از این مجموعه لذت کافی را ببرید.

رضا نظریان بازدید : 535 دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 نظرات (1)

این بازی یک بازی شبیه ساز استراتژیک است.در این بازی شما می توانید برای خودتان یک تفریحگاه ساحلی را طراحی و بسازید همچنین مدیریت آن نیز بر عهده خودتان است. این بازی دارای ۶۰ مرحله جذاب و سرگرم کننده دارد.

رضا نظریان بازدید : 366 دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Robokill بازگشت! عاقبت انتظار ها به پایان رسید و یکی از بازی های جنگی محبوب شرکت Game Rock Solid Arcade در سال ۲۰۰۸ ورژن بازی جدید را برای سال ۲۰۱۰ عرضه کرد. این جمله را تمام سایت بازی ها نوشته اند و یکی از پر بازدید ترین بازی های چند هفته اخیر به شمار رفته است. سایت دانلودها نیز دانلود بازی جنگی این بازی سرگرم کننده را که دارای طرفداران بسیاری است را به شما بازدید کنندگان گرامی پیشنهاد می کند.
با آن که این بازی جنگی از جمله بازی های کلاسیک به شمار می رود و نیاز سخت افزاری بالایی برای اجرا ندارد، اما گرافیک خوب و ایفای نقش بودن بازی باعث می شود تا نتوانید برای دیدن مراحل جدید و صلاح های قوی تر لحظه ای از پشت کامپیوتر خود بلند شوید. معدن تسهیلات لویاتان ۵ توسط نیرو های متخاصم به تاراج رفته و این وظیفه شماست که با اسلحه های مرگباری که می خرید یا به غرامت میگیرید آن ها را از دست دشمن آزاد کنید. در این بازی کامپیوتر تهدید توسط دشمن تنها چیزی است که باید به هر وسیله ای که شده از بین برود.

حداقل سیستم مورد نیاز:
ویندوز: ۲۰۰۰/XP/Vista
پردازنده: ۸۰۰ MHz
رم: ۲۵۶ MB

رضا نظریان بازدید : 570 دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

اولین نسخه از بازی بسیار زیبای رویال عرضه شد. بازی بسیار زیبایی که سبک استراتژیک دارد اما متفاوت! در این بازی شما نماینده پادشاهی هستید و باید به جزایر دور افتاده سفر کنید و جزایر را بازسازی کنید.خانه سازی کنید و یک جزیره متروک رو به شهری پر رونق تبدیل کنید.در این جزایر شما انواع امتیازها و گنج ها را نیز میتوانید بیابید تا به رشد و بازسازی سریعتر جزیره ها کمک کند گرچه در این راه دزدان دریایی شما را راحت نخواهند گزاشت! باید مراقب باشید و جزایر را زودتر و به بهترین وجه ممکن بازسازی کنید.

رضا نظریان بازدید : 567 دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

در این بازی می توانید به جای یک کشاورز قرار بگیرید و تجربه های کشاورزی را بدست آورید! در این بازی محصول های زراعی را میکارید و پس از رشدشان، آن ها را برای بدست آوردن سود می فروشید. با یک کلیک می توانید خاک حفر کنید، محصولات خود را بکارید و میوه هایی که برای رشد آنها زحمت کشیده اید را برداشت کنید. پس از این، کار شما افزایش یافته چرا که نیازهای مردم افزایش می یابد. شما می بایست دامنه تولیدات خود را بیشتر کرده و مواد غذایی بیشتری چون پنیر، بستنی، کیک و … را به مغازه ها بفروشید. این بازی قابل حمل بوده و تنها با یک کلیک اجرا شده و نیاز به هیچگونه نصبی ندارد.

Virtual Farm 2 تجربه مزرعه داری و کشاورزی با بازی بسیار زیبای Virtual Farm 2

رضا نظریان بازدید : 543 دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
http://dl.takmob.net/user1/mohsen/Picture%20Post/2469.jpg
بازی زیبا و جالب و کم حجمی را این بار آماده کرده ایم. شما در این بازی می بایست توپ های ویژه ای را نشانه رافته و با ضربه زدن به آنها امتیاز کسب کنید . توپ های بنفش به نظر امتیاز ویژه و بیشتری را به خود اختصاص داده اند اما ضربه زدن به آن ها کمی سخت است. شما باید با فکر خود امتیاز زیادی در این بازی به دست آورده تا بتوانید مراحل را پشت سر بگذارید. این بازی حدود 50 مرحله دارد که حسابی شما را سرگرم خواهد کرد.
برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
رضا نظریان بازدید : 328 دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
http://dl.takmob.net/user1/mohsen/Picture%20Post/2499.jpg
در این ارسال بازی زیبا و کم حجم و سرگرم کننده ی کامپیوتری را آماده کرده ایم.بازی Dreamsdwell Stories از جمله بازی های چیدمانی پازلی است که شما در این بازی می بایست توپ ها را کنار هم قرار داده و امتیاز کسب کنید. در این نوع بازی به کار گرفتن فکر عاامل اصلی موفقیت خواهد بود.امیدواریم از این بازی زیبا لذت ببرید.
رضا نظریان بازدید : 358 دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
http://dl.takmob.net/user1/mohsen/Picture%20Post/3186.jpg
در این ارسال برای شما کاربران عزیز سایت تک موبایل بازی کامپیوتری زیبای لیمبو را برای دانلود آماده کرده ایم. این بازی زیبا و کم حجم داستان یک پسر بچه را که به دنبال خواهر گمشده اش می گردد حکایت می کند. این پسر بچه در مسیر خود با موجودات عجیب و راه های متفاوتی رو به رو می شود. این یک بازی فکری است که شما برای رد شدن از مسیر ها باید فکر خودتون رو به کار بگیرید. تمام بازی سیاه و سفید است و یک بازی فوق العاده تلقی می شود. قطعا از این بازی لذت خواهید برد.
برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

اگر در هنگام بازی با پیغام خطای d3dx9 مواجه شدید، می بایستی آخرین نسخه از نرم افزار DirectX را نصب نمایید.

رضا نظریان بازدید : 326 دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
در این ارسال برای شما کاربران عزیز سایت تک موبایل بازی زیبای کم حجم کامپیوتری
Monument Builder Eiffel Tower
را برای دانلود آماده کرده ایم. بهبود محلات اطراف برای نمایشگاه جهانی ، تامین قطعات به محل ساخت و ساز ، توسعه اقتصاد محلی ، و بهبود جاده ها و در پی آن آسان تر شدن حمل و نقل از مهمترین هدف های شما در این بازی می باشد
امیدواریم از این بازی زیبا لذت ببرید
رضا نظریان بازدید : 279 دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

در این ارسال برای شما عزیزان بازی زیبای کامپیوتری Fruit Mania را آماده کرده ایم. شما در این بازی همان طور که از تصویر بازی مشخص است می بایست میوه های شبیه به هم را در کنار یکدیگر قرار داده و امتیاز کسب کنید. این بازی نیاز به سرعت عمل بالا می باشد. امیدواریم از این بازی زیبا لذت ببرید.
رضا نظریان بازدید : 297 دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
http://dl.takmob.net/user1/mohsen/Picture%20Post/2505.jpg
در این پست یک بازی زیبا و کم حجم کامپیوتری را برای دانلود اماده کرده ایم. این بازی هرچند که یک بازی فضایی محسوب می شود لینکن به معنای واقعی کلمه این طور نیست به هر حال آنچه که در بازی مشخص هست شما می بایست به هر نحوی که شده با سلاح هایی که در اختار دارید از سیاره خود محافظت کنید. دشمنان مداوم حمله ور شده تا سیاره شما را تسخیر کنند اما شما نباید به آنها اجازه این کار را دهید و می بایست آن ها را با سرعت و درایت تمام از بین ببرید. امیدواریم از این بازی زیبا و سرگرم کننده لذت ببرید.
رضا نظریان بازدید : 313 دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

 

Chicken Invaders 4: The Ultimate Omelette سری جدید بازی بامزه و بسیار زیبای مرغ های مهاجم: اینبار حمله تمام املتی! است.

بازی Chicken Invaders یکی از بازی های پرطرفدار ماجرایی می باشد که با توجه به سادگی خود بسیاری از افراد را در مجموعه طرفداران خود جای داده است. این بازی که نسخه های مختلفیدارد نسخه شماره 4 خود را برای کریسمس 2011 عرضه نموده بود.
در این بازی جذاب که قابلیت دو نفره شدن را نیز دارد و امکان بازی تحت شبکه را نیز دارا می باشد، شما در پایین صفحه به عنوان یک سفینه جنگی فضایی باید با مرغ هایی که به سمت شما می آیند مبارزه کنید. این بازی مراحل مختلفی دارد و مرغ ها استراتژی های مختلفی را برای به دام انداختن شما به کار می برند. در مقابل شما می توانید با کسب امتیاز بالا از موشک های کشتار جمعی برای از بین بردن یک دسته بزرگ از مرغ ها استفاده کنید و همچنین انواع مختلف تیر هایی که در طی مراحل به دست می آورید، قابلیت تقویت و افزایش برد را دارند و شما را تشویق می کند تا بازی را جلو ببرید و رکورد بیشتری به دست آورید.

در طی مراحل شما مدال های مختلفی به دست می آورید، مانند رکورد پشت سر گذاشتن چند مرحله بدون از دست دادن امتیاز بر اثر اصابت مرغ ها با شما و ...

در این نسخه مرغ های فضایی برای انتقام از ستمی که به برادران زمینی اشان شده است به مردم زمین حمله می کنند و شما می بایست به عنوان ناجی بشریت با مرغ ها به مبارزه بپردازید . سال ها ستم به جوجه ها توسط انسان ها و کشتن آن ها و استفاده از گوشت آن ها برای غذا در منوی غذایی انسان ها جوجه های فضایی را بر آن داشت تا به زمین حمله کنند و حال اگر شما پیروز این جنگ نباشید در رستوران های فضایی در لیست منوی غذای فضاییان خواهید بود.

امیدواریم از این بازی جذاب، ماجرایی و هیجان انگیز لذت ببرید.

رضا نظریان بازدید : 382 دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
http://up.vatandownload.com/images/itgwp4ox7meg9m7lg812.jpg

برای اولین بار در ایران وطن دانلود ...

ارسال امروز وطن دانلود نه تنها در بین سایت های ایرانی برای کمیاب میباشد .. حتی در کمتر سایت خارجی پیدا خواهد شد ! پس پیشنهاد میکنیم این مجموعه ی بینظیر و کمیاب را از دست ندهید !

شرکت BigFish Games به عنوان برترین شرکت تولید کننده ی بازی های کارتونی در جهان میباشد که بیشتر بازیهای این شرکت برای کودکان طراحی شده است ولی اغلب به دلیل جذاب بودن بازی ها حتی افرای سن های بالاتر نیز از آن ها استفاده کرده و یکی از محبوب ترین شرکت های تولید کننده ی بازی های کم حجم نیز میباشد .

چند ماه گذشته به دلیل درخواست بسیار زیاد کاربران برترین بازی های سال 2010 این شرکت را برای دانلود قرار دادیم . ولی امروز به تلاش تیم نویسندگان وطن دانلود آرشیو کامل از بازی های این کمپانی برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم . امیدواریم مورد پسند واقع شود /


بازی های این آرشیو به در عنوان های زیر دسته بندی شده است :

1.کارت و صفحه بازی
2. بازی های کودکان
3. Marble Popper Games
4. Match 3 Games
5. بازی استراتژی
6. مدیریت زمان / بازی داش

رضا نظریان بازدید : 381 دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

WarHammer 40000 - Space Marines - 2011

Warhammer 40,000: Space Marine، یک بازی سوم شخص است که در ۶ سپتامبر ۲۰۱۱ برای کنسول ها و کامپیوتر های خانگی، توسط شرکت بازی سازی THQ منتشر خواهد شد. این بازی که با نام WH40k: Space Marine نیز شناخته می شود، بر اساس گیم پلی مشابه بازی هایی چون Red Faction ساخته شده و یک بازی اکشن کاملا خطی است.

داستان بازی در خارج از زمین اتفاق می افتد و شما به عنوان یکی از اعضای نیروی تفنگداران دریایی، برای نجات زمین از حمله ی بیگانگان وارد میدان نبرد می شوید. در این بازی سوم شخص که آرمان های یک بازی نقش آفرینی در آن دیده می شود، سلاح های جالبی به چشم می خورند. سلاح های مثله : اره ی برقی، چکش های سنگین و سلاح های گرمی هم چون Plasma Guns و غیره، می توانند برای مبارزه با دشمنان استفاده شوند.

در این بازی بازیکنان نمی توانند پشت موانع پناه بگیرند ولی می توانند به صورت پیشرفته به نیرو های زیادی مجهز شوند. همانطور که قبلا هم اشاره کردم، این بازی یک بازی سوم شخص نقش آفرینی است. پس بازیکنان می توانند درجه ی مهارت خود را بالا ببرند و خود را با قابلیت های جدید به روز کنند. از جمله قابلیت های خوب بازی، بخش شبکه ای آن است که بازیکنان می توانند شخصیت خود را طبق سلیقه ی دلخواه طراحی کنند. بخش مالتی و چند نفره ی بازی به دو بخش مبارزه ی رو در رو و مبارزه در حالت مشترک یا همان Co-op تقسیم شده است و بازیکنان می توانند مراحل اصلی از داستان بازی را به صورت دو نفره به پایان برسانند. در این بازی دو گروه حضور دارند. یک، گروه Space marines و دوم Chaos Space Marines که طرف خرابکار بازی را شامل میشوند. برخلاف نسخه های استراتژیکی این بازی، دیگر طرف مبارزه Elderها و Ork ها نیستند. بلکه شما با دسته ای از انسان های خرابکار مبارزه می کنید. THQ با این بازی بسیار زیبا نشان داد که طرفداران WarHammer40K تنها، این بازی را به خاطر سبک استراتژیکی آن دوست ندارند، بلکه دیوانه وار داستان هایSpace Marines ها را دنبال می کنند. در واقع نیروهای جهان به سه دسته تقسیم می شوند، Space Marine ها که در واقع نژاد انسان ها می باشند که در آینده نزدیک به توانایی های فوق العاده و حفاظ های ضد آتش و اسلحه های کشنده مجهز شده اند. Ork ها از نژاد غول ها هستند که دارای روحیات حیوانی می باشند. آنها قدرت خود را از نیروی بسیار زیاد خود به دست می آورند، Ork ها بسیار سریع زاد و ولد می کنند و به لشکر عظیم خود و سلاح های دست ساز قادرند به هر قلعه ای نفوذ کنند و بزرگترین ربات های ساخته شده توسط Space Marineها را از پای در آورند. در مقابل این دو قوم، Elder ها وجود دارند که در واقع از نژاد فرازمینی هستند. آنها توانایی های متافیزیکی دارند، می توانند به ذهن شما نفوذ کنند، توانایی پورتال (حرکت سریع از یک نقطه به نقطه دیگر) و همچنین غیب شدن را دارند. آنها نیروهای عجیبی برای از کار انداختن سلاح های بزرگ دارند و سرعت بالای آنها جزء مزایای این نژاد است. وطن دانلود در آینده نزدیک باقی نسخه های این بازی را برای شما در سایت قرار خواهد داد تا بتوانید با بقیه نژاد های این مجموعه آشنا شوید.

درباره ما
سلام.من رضا مدیر این وب. من مطالب دانلودی را معمولآ از سایت هایasandownload(آسان دانلود)میهن دانلود.وطن دانلود.پی 30 دی.و... در وب میگذارم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 266
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 1899
  • آی پی امروز : 99
  • آی پی دیروز : 44
  • بازدید امروز : 233
  • باردید دیروز : 70
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 303
  • بازدید ماه : 303
  • بازدید سال : 33,766
  • بازدید کلی : 372,327
  • کدهای اختصاصی