loading...
سایت ایولی ها
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
داستانک خنده دار معلم و دانش اموز 1 1064 nasssim
داستان واقعی – ازدواج های امروزی 2 1513 nasssim
پسرا و دخترا چه جوری از دستگاه عابر بانك پول میگیرن ؟ 4 1515 bbloopp
دانلود بازی کامپیوتر جدید پزشک قرص Dr.Pills 1.0 1 775 maria
سوال و جواب های چهار گزینه ای مخصوص هنر پیشه ها خنده دار 3 1049 parichehr
دلیل قبول نشدنم در کنکور (خنده دار) 1 1152 parichehr
وصیت نامه خنده دار در حد لالیگا 1 1219 parichehr
توكل 0 485 admin
صبر عن الله 0 472 admin
شيوه عاقلان 0 431 admin
افسوس های تکراری (حکایت) 0 596 admin
دانلود بازی کامپیوتر مسابقات متور سواری FIM Speedway Grand Prix 4 0 562 admin
دانلود بازی پرنده خشمگین قسمت جدید Angry Birds Space v1.0.0 0 570 admin
دانلود بازی کودکانه جنگ کرم ها برای کامپیوتر 0 1193 admin
دانلود بازی xbox360 ماشین Need for Speed: The Run 0 535 admin
دانلود بازی ماشین سواری London Racer World Challenge 0 572 admin
داستان جدید خروس بی محل 0 558 admin
انشای یک پسر بچه کلاس دوم (طنز) 0 1089 admin
طنز خنده دار – چرا نباید به روستوارن ۵ پنج ستاره بریم 0 755 admin
چه مواردی برای عضویت در فیس بوک ایرانی لازم است ؟ (طنز) 0 939 admin
رضا نظریان بازدید : 327 دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

همواره برای تمامی سری های بازی محبوب Pro Evolution Soccer پس از انتشار رسمی بازی ، افزونه هایی عرضه می شود تا بازی را به جدیدترین نقل و انتقالات ممکن و انجام آخرین تغییرات آپدیت کند. در آخرین نسخه این افزونه ها ، برای بازی بسیار محبوب Pro Evolution Soccer 2011 که چندی پیش منتشر شده ، پچ شماره ۳ این بازی آماده شده که تغییرات بسیار زیادی را در محیط بازی ایجاد کرده است. شما از هم اکنون می توانید این آپدیت را به صورت کاملا رایگان و با توضیحات کامل نصب ، از وبسایت پرشیا دانلود دریافت نمایید.

pes11 patch01 پچ جدید بازی فوق العاده زیبای Pes 2011 با نام PESEdit 2011 Patch 0.3

رضا نظریان بازدید : 464 دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

MX vs. ATV Reflex عنوان نسخه جدید پرفروش ترین سری مسابقات رانندگی خارج از جاده (off-road) این بازی ها می باشد که توسط استودیوی بازی سازی Rainbow Studios طراحی شده و نسخه PC آن پس از مدتها انتظار توسط کمپانی نام آشنای THQ در تاریخ ۲۶ نوامبر ۲۰۱۰ برای علاقمندان این سری بازی ها منتشر گردید. سرعت در تصمیم گیری دراین بازی مهیج و زیبا حرف اول را می زند، برای پیروزی در مسابقات این بازی بایستی خیلی سریع فکر کنید، تصمیم بگیرید و بهترین عکس العمل را انجام دهید! عبور از میان رودخانه ای پرتلاطم، زمین های باتلاقی صعب العبور و حرکت در میان تپه های شنی بیابانی هنگامی که ناهمواری های پیش روی شما با گذر از هر پیچی تغییر می یابند بسیار مهیج و سرگرم کننده خواهد بود.

mx cover دانلود بازی بسیار زیبای MX vs. ATV Reflex

این نسخه از بازی با استفاده از موتور گرافیکی کاملا جدید Rhythm Racing 2.0 گرافیک و فیزیک کاملا جدید در کنار سیستم کنترل Rider Reflex و تغییر شکل ناهمواری ها بصورت Real –Time را به نمایش می گذارد. سیستم کنترل Rider Reflex این امکان را به بازی کننده می دهد تا فرصت های تصمیم گیری متفاوت و بی نظیری را داشته باشد و نیز به وی امکان می دهد تا با جداشدن از صندلی وسیله خود در هوا شناور شده و با انجام حرکات بدلکارانه بسیار خطرناک و مرگبار نهایت هیجان را به بازی کننده منتقل نموده و نیز از برخوردهای نابودکننده جان سالم به در ببرد! ویژگی بی نظیر ” تغییر شکل ناهمواری ها ” نیز هنگامی که مسابقه دهندگان مسیر را طی می نمایند و با شور و هیجان سعی در کسب مقام نخست دارند با تغییرات آنی ناهمواری های در سرتاسر مسیر مسابقه هیجان آن را دوچندان می نماید.

رضا نظریان بازدید : 322 دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

این بازی زیبا توسط شرکت Deep Silver ساخته شده است و سازندگان بازی قول داده اند تا یک بازی کاملا عالی به گیمر ها تقدیم کنند و از این بازی لذت ببرند. به گفته های شرکت Deep Silver این بازی در وجود و روح بازیکن یک حس قوی جوگیر شدن و… دست میدهد. گرافیک کاملا خیره کننده که همگی ما ان را در نمایشگاه E3 2010 دیدیم نشان دهنده ی یک بازی کاملا حرفه ای در زمینه ی رالی صخره نوردی هست. این بازی در پارک ملی به صحنه گذاشته میشود و انجوری که در تریلر ها مشخص بود ، گویا سازنده ها به خوبی به این پارک دقت داشته اند که توانسته اند اینجور دقیق طراحی کنند. همانطوری که گفته شد این بازی دارای گرافیک خیره کننده ای است و انقدر گرافیک عالی می باشد که حتی بدن کسانی که بر روی موتور ها نشسته اند کاملا کش می آید.

naild cover دانلود بازی بسیار زیبای Nail’d

رضا نظریان بازدید : 352 دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 نظرات (1)

این بار از سایت بزرگ پرشیا دانلود ، بازی جدید و جذاب Crazy Serpentine را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

Crazy Serpentine بازی بسیار زیبا Crazy Serpentine

رضا نظریان بازدید : 334 دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

همواره برای تمامی سری های بازی محبوب Pro Evolution Soccer پس از انتشار رسمی بازی ، افزونه هایی عرضه می شود تا بازی را به جدیدترین نقل و انتقالات ممکن و انجام آخرین تغییرات آپدیت کند. در آخرین نسخه این افزونه ها ، برای بازی بسیار محبوب Pro Evolution Soccer 2011 که چندی پیش منتشر شده ، پچ شماره ۳٫۰ این بازی آماده شده که تغییرات بسیار زیادی را در محیط بازی ایجاد کرده است. شما از هم اکنون می توانید این آپدیت را به صورت کاملا رایگان و با توضیحات کامل نصب ، از وبسایت پرشیا دانلود دریافت نمایید.

|به همراه ۱۷۰۰ چهره جدید برای بازیکنان معروف دنیا|

pes2011 patch02 پچ جدید بازی Pes 2011 با نام PESEdit 2011 Patch 3.0

رضا نظریان بازدید : 428 دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
Skateboarding عنوان بازی زیبایی است که نگرش نوینی به ژانر بازی های اکشن ورزشی می بخشد، که جدیدترین عنوان از نوع خود در این سبک بازی های ورزشی می باشد که با همکاری ورزشکار معروف و شناخته شده این رشته، یعنی “Shaun White” طراحی و ساخته شده است. این بازی به عنوان جدیدترین نسخه خود تاکنون ، تمامی حس و هیجان انجام حرکات نمایشی با اسکیت برد را برای طیف وسیعی از طرفداران این رشته ورزشی با محقق نمودن تمامی رویاهای آنان و اجازه دادن به آنها برای تبدیل یک شهر ساکت و بی روح به آرمان شهری فوق العاده برای انجام حرکات نمایشی بوسیله اسکیت برد به ارمغان می آورد.
همچنین آنها می توانند مسیر خود را به هر روشی که دوست دارند اسکیت کنند، تا دنیای اسکیت بازی دلخواه خود را که همچنین می تواند با دیگر دوستان به اشتراک گذاشته شود، ایجاد نمایند! Shaun White: Skateboarding به اسکیت بازان این قدرت را می دهد تا پای خود را فراتر از تمامی محدودیتها بگذارند!

|برای اولین بار در وبسایت های ایرانی ، نسخه سالم SKIDROW بازی|

Shaun White cover small دانلود بازی Shaun White Skateboarding برای PC

درباره ما
سلام.من رضا مدیر این وب. من مطالب دانلودی را معمولآ از سایت هایasandownload(آسان دانلود)میهن دانلود.وطن دانلود.پی 30 دی.و... در وب میگذارم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 266
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 1899
  • آی پی امروز : 90
  • آی پی دیروز : 44
  • بازدید امروز : 221
  • باردید دیروز : 70
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 291
  • بازدید ماه : 291
  • بازدید سال : 33,754
  • بازدید کلی : 372,315
  • کدهای اختصاصی