loading...
سایت ایولی ها
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
داستانک خنده دار معلم و دانش اموز 1 1064 nasssim
داستان واقعی – ازدواج های امروزی 2 1513 nasssim
پسرا و دخترا چه جوری از دستگاه عابر بانك پول میگیرن ؟ 4 1514 bbloopp
دانلود بازی کامپیوتر جدید پزشک قرص Dr.Pills 1.0 1 775 maria
سوال و جواب های چهار گزینه ای مخصوص هنر پیشه ها خنده دار 3 1049 parichehr
دلیل قبول نشدنم در کنکور (خنده دار) 1 1151 parichehr
وصیت نامه خنده دار در حد لالیگا 1 1219 parichehr
توكل 0 484 admin
صبر عن الله 0 471 admin
شيوه عاقلان 0 430 admin
افسوس های تکراری (حکایت) 0 596 admin
دانلود بازی کامپیوتر مسابقات متور سواری FIM Speedway Grand Prix 4 0 561 admin
دانلود بازی پرنده خشمگین قسمت جدید Angry Birds Space v1.0.0 0 570 admin
دانلود بازی کودکانه جنگ کرم ها برای کامپیوتر 0 1192 admin
دانلود بازی xbox360 ماشین Need for Speed: The Run 0 535 admin
دانلود بازی ماشین سواری London Racer World Challenge 0 571 admin
داستان جدید خروس بی محل 0 558 admin
انشای یک پسر بچه کلاس دوم (طنز) 0 1089 admin
طنز خنده دار – چرا نباید به روستوارن ۵ پنج ستاره بریم 0 754 admin
چه مواردی برای عضویت در فیس بوک ایرانی لازم است ؟ (طنز) 0 938 admin
رضا نظریان بازدید : 554 دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
Mafia_II_[www.MihanDownload.com].jpgاين بازي به دليل درخواست هاي بي شمار بازديد كنندگان محترم بر روي سايت قرار گرفته است.
Take-Two بازی Mafia II را در GamesCom آلمان به معرض نمايش بازديدکنندگان و متخصصين گذاشت. دمویی که سازندگان برای اين رويداد در نظر گرفته بودند، بيشتر به ماموريت‌های فرعی اختصاص داشت. همانطور که می‌دانيد انجام اين نوع ماموريت‌ها به انتخاب خودتان است. تفاوت ماموريت‌های جانبی Mafia II با ديگر بازی‌ها در ارتباطشان با داستان اصلي است. نسخه نمايشی با يک تماس تلفنی آغاز شد. شخصيت اول بازی يعنی ويتو(Vito) از شريکی با نام جوزپه(Giuseppe) پيامی دريافت کرد که از او خواست تا برايش مقداری کاغذ فراهم کند. ويتو پذيرفت و پس از انتخاب لباس از جا لباسی و ماشين از گاراژ، به کمک وی رفت. در راه با يک حادثه جزئی روبرو شد که زن و مردی با ماشين به يکديگر برخورد کرده و دعوا ميان آن دو بالا گرفته بود. در اينجا شما می‌توانيد به دلخواه در برابر مرد عصبی، از آن خانم دفاع کنيد. در اين صورت با نحوه مبارزه تن به تن آشنا می‌شويد که شامل سه حرکت ضربه سطحی، ضربه سنگين و جاخالی و گريز از دست دشمن است.
اين تنها نمونه‌ای از ماموريت‌های جانبی بازيست که هنگام جابجایی در شهر با آن مواجه می‌شويد. اينکه مردم شهر با يکديگر ارتباط دارند و گاهی به جدال می‌پردازند، باعث می‌شود گيمر، جريان يک زندگی طبيعی را در حين بازی مشاهده کند. يک مثال ديگر از اين موارد چند لحظه قبل از ملاقات با جوزپه رخ داد. هنگامی که با استيو آشنا شده و با او شروع به گفتگو می‌کنيد. استيو از مشکلات يکی از دوستانش در فروش خودرو تعريف می‌کند که علتش ورود يک رقيب سرسخت به کسب و کار اوست. در اينجا استيو از شما می‌خواهد خودروهایی که به آن شخص تعلق دارد را تخريب کنيد. در اين دمو هدف، نمايش اينگونه ماموريت‌های جانبی بود، پس ويتو اين درخواست را قبول کرد و از ساختمان خارج شد. اما در اين ميان به پليسی سخت‌گير برخورد که از او جواز اسلحه‌اش را مطالبه می‌کرد. باز هم در اينجا بازی‌کننده چند انتخاب دارد: نشان دادن مجوز در صورت داشتن آن، رشوه دادن به پليس يا فرار از دست او. مسئول نمايش گزينه سوم را انتخاب کرد که در نتيجه پليس به تعقيب ويتو پرداخت. در اين حالت با مخفی شدنتان، مشکل حل نمی‌شود. بنابراين بايد به فروشگاه‌های لباس رفته و ظاهر خود را تغيير دهيد.
رضا نظریان بازدید : 1485 دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
http://dl.takmob.net/user1/mohsen/Picture%20Post/2779.jpg
در این پست برای شما کاربران عزیز سایت تک موبایل بازی زیبا یکامپیوتری کم حجم و زیبای کاراته را اماده کرده ایم. شما در این بازی که با گرافیک 2 بعدی است به مبارزه تن به تن خواهید پرداخت . در حین بازی بازی آموزش های لازم را خواهید دید و به مهارت خواهید رسید. امید است از این بازی زیبا لذت ببرید.
برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
رضا نظریان بازدید : 335 دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Men Of War - Vietnam

بازی Men of War: Vietnam یک عنوان جدید ویدیوی در سبک سوم شخص و استراتژیکی است که در مسیری منصفانه به نقد گذاشته شده و از جنبه‌های مختلف مورد تحسین نیز قرار گرفته است. دو داستان قوی، هیجان انگیز و گیرا در قالب کمپینگ‌هایی جمع‌آوری شده که به شما احساسی ترکیبی از قبیل عملیات در جنگل را داده و چشم‌انداز و همچنین حوادثی که در سال ‌ 1968 اتفاق افتاده است را به معرض نمایش می‌گذارد. در حالت اول پایگاه ایالات متحده آمریکا تمرکزی بر روی نیروها و سربازان نخبه و ماهر خود دارد که هر کدام از آنها خصوصیات شخصی منحصر بفرد و جذابی دارند. افرادی که در این واحد عملیاتی حضور دارند عبارتند از: سرهنگ John Merrill، رگبار زن، Jim Walsh، Sonny Armstrong که تک تیرانداز گروه است، Carl Dillan نارنجک انداز و در نهایت مهندس نبرد آقای Bill Kirby. در برخی مبارزات گروهی تنها باید از خودشان حفاظت کرده و سایرین بصورت جمعی، دسته‌ای منظم را در مقر ایالت متحده و جنوب ویتنام تشکیل دهند. حالت دوم و در مقر شمالی ویتنام داستانی متفاوت درباره مشاورین دو ارتش از شوروی روایت می‌شود. سربازان شمالی ویتنام تنها بازماندگانی هستند که تونسته‌اند از کمین و دام‌های ایالات متحده به سلامت گذر کنند. وظیفه اصلی یعنی پس گیری منطقه شمالی ویتنام یک مشکل اساسی به شمار می‌رود.

آنها هیچ وسیله رادیویی برای ارتباط برقرار کردن با نیروهای خودی و هیج وسیله نقلیه‌ای در اختیار ندارند، ضمن اینکه تا رسیدن به هدف خود نیز فاصله بسیار دارند. در مسیر حرکتی مرحله این مبارزین با یک درگیری خونین مواجه می‌شوند و سرانجام خودشان را در قلب نیروهای دفاعی دشمن می‌یابند که نتیجه آن رفتن به کام مرگ است. بازه ماموریت‌های در نظر گرفته شده از عملیات مخصوص تا نبردهای تمام عیار متغیر است

بنابراین شما می توانید انتخاب کنید که کدام مسیر داستان را انتخاب کنید و بنابرانتخاب شما در یکی از پایگاه ها شروع به بازی می کنید. بنابراین در واقع شما می توانید دو بازی مختلف را با دو داستان مختلف، اما با یک سبک بسیار جذاب تجربه کنید. طراحی گرافیک، افکت ها، انفجارها، اصوات مختلف اعم از صداگذاری شخصیت ها و بمباران ها بسیار طبیعی هستند و قابلیت دالبی دارند.

برخی از قابلیت های این بازی جذاب عبارتند از :
دو جنبه مختلف در هر طرف داستان یا به عبارت دیگر دو داستان مختلف وجود دارد که بسته به نوع کمپینگ، انتخاب آن میسر می‌شود.
وجود ماموریت‌های طاقت فرسا شامل افتادن در کمین منطقه‌‌ای Ho Chi Minh، حضور در دو محل Cambodia و Laos، حفاظت از پل‌ها طی تدابیر شدید امنیتی و ...
سلاح‌ها و ابزارآلات جدید همانند: M-16، T-54، M-113، Patton III، M-60، AK-47، M-14، RPG-2، M-72 LAW، RPK و بسیاری دیگر.
حالت چندنفره و co-op با قابلیت پشتیبانی از چهار بازیکن به طور همزمان در حالت شبکه

رضا نظریان بازدید : 313 دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

 

Chicken Invaders 4: The Ultimate Omelette سری جدید بازی بامزه و بسیار زیبای مرغ های مهاجم: اینبار حمله تمام املتی! است.

بازی Chicken Invaders یکی از بازی های پرطرفدار ماجرایی می باشد که با توجه به سادگی خود بسیاری از افراد را در مجموعه طرفداران خود جای داده است. این بازی که نسخه های مختلفیدارد نسخه شماره 4 خود را برای کریسمس 2011 عرضه نموده بود.
در این بازی جذاب که قابلیت دو نفره شدن را نیز دارد و امکان بازی تحت شبکه را نیز دارا می باشد، شما در پایین صفحه به عنوان یک سفینه جنگی فضایی باید با مرغ هایی که به سمت شما می آیند مبارزه کنید. این بازی مراحل مختلفی دارد و مرغ ها استراتژی های مختلفی را برای به دام انداختن شما به کار می برند. در مقابل شما می توانید با کسب امتیاز بالا از موشک های کشتار جمعی برای از بین بردن یک دسته بزرگ از مرغ ها استفاده کنید و همچنین انواع مختلف تیر هایی که در طی مراحل به دست می آورید، قابلیت تقویت و افزایش برد را دارند و شما را تشویق می کند تا بازی را جلو ببرید و رکورد بیشتری به دست آورید.

در طی مراحل شما مدال های مختلفی به دست می آورید، مانند رکورد پشت سر گذاشتن چند مرحله بدون از دست دادن امتیاز بر اثر اصابت مرغ ها با شما و ...

در این نسخه مرغ های فضایی برای انتقام از ستمی که به برادران زمینی اشان شده است به مردم زمین حمله می کنند و شما می بایست به عنوان ناجی بشریت با مرغ ها به مبارزه بپردازید . سال ها ستم به جوجه ها توسط انسان ها و کشتن آن ها و استفاده از گوشت آن ها برای غذا در منوی غذایی انسان ها جوجه های فضایی را بر آن داشت تا به زمین حمله کنند و حال اگر شما پیروز این جنگ نباشید در رستوران های فضایی در لیست منوی غذای فضاییان خواهید بود.

امیدواریم از این بازی جذاب، ماجرایی و هیجان انگیز لذت ببرید.

رضا نظریان بازدید : 382 دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
http://up.vatandownload.com/images/itgwp4ox7meg9m7lg812.jpg

برای اولین بار در ایران وطن دانلود ...

ارسال امروز وطن دانلود نه تنها در بین سایت های ایرانی برای کمیاب میباشد .. حتی در کمتر سایت خارجی پیدا خواهد شد ! پس پیشنهاد میکنیم این مجموعه ی بینظیر و کمیاب را از دست ندهید !

شرکت BigFish Games به عنوان برترین شرکت تولید کننده ی بازی های کارتونی در جهان میباشد که بیشتر بازیهای این شرکت برای کودکان طراحی شده است ولی اغلب به دلیل جذاب بودن بازی ها حتی افرای سن های بالاتر نیز از آن ها استفاده کرده و یکی از محبوب ترین شرکت های تولید کننده ی بازی های کم حجم نیز میباشد .

چند ماه گذشته به دلیل درخواست بسیار زیاد کاربران برترین بازی های سال 2010 این شرکت را برای دانلود قرار دادیم . ولی امروز به تلاش تیم نویسندگان وطن دانلود آرشیو کامل از بازی های این کمپانی برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم . امیدواریم مورد پسند واقع شود /


بازی های این آرشیو به در عنوان های زیر دسته بندی شده است :

1.کارت و صفحه بازی
2. بازی های کودکان
3. Marble Popper Games
4. Match 3 Games
5. بازی استراتژی
6. مدیریت زمان / بازی داش

رضا نظریان بازدید : 380 دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

WarHammer 40000 - Space Marines - 2011

Warhammer 40,000: Space Marine، یک بازی سوم شخص است که در ۶ سپتامبر ۲۰۱۱ برای کنسول ها و کامپیوتر های خانگی، توسط شرکت بازی سازی THQ منتشر خواهد شد. این بازی که با نام WH40k: Space Marine نیز شناخته می شود، بر اساس گیم پلی مشابه بازی هایی چون Red Faction ساخته شده و یک بازی اکشن کاملا خطی است.

داستان بازی در خارج از زمین اتفاق می افتد و شما به عنوان یکی از اعضای نیروی تفنگداران دریایی، برای نجات زمین از حمله ی بیگانگان وارد میدان نبرد می شوید. در این بازی سوم شخص که آرمان های یک بازی نقش آفرینی در آن دیده می شود، سلاح های جالبی به چشم می خورند. سلاح های مثله : اره ی برقی، چکش های سنگین و سلاح های گرمی هم چون Plasma Guns و غیره، می توانند برای مبارزه با دشمنان استفاده شوند.

در این بازی بازیکنان نمی توانند پشت موانع پناه بگیرند ولی می توانند به صورت پیشرفته به نیرو های زیادی مجهز شوند. همانطور که قبلا هم اشاره کردم، این بازی یک بازی سوم شخص نقش آفرینی است. پس بازیکنان می توانند درجه ی مهارت خود را بالا ببرند و خود را با قابلیت های جدید به روز کنند. از جمله قابلیت های خوب بازی، بخش شبکه ای آن است که بازیکنان می توانند شخصیت خود را طبق سلیقه ی دلخواه طراحی کنند. بخش مالتی و چند نفره ی بازی به دو بخش مبارزه ی رو در رو و مبارزه در حالت مشترک یا همان Co-op تقسیم شده است و بازیکنان می توانند مراحل اصلی از داستان بازی را به صورت دو نفره به پایان برسانند. در این بازی دو گروه حضور دارند. یک، گروه Space marines و دوم Chaos Space Marines که طرف خرابکار بازی را شامل میشوند. برخلاف نسخه های استراتژیکی این بازی، دیگر طرف مبارزه Elderها و Ork ها نیستند. بلکه شما با دسته ای از انسان های خرابکار مبارزه می کنید. THQ با این بازی بسیار زیبا نشان داد که طرفداران WarHammer40K تنها، این بازی را به خاطر سبک استراتژیکی آن دوست ندارند، بلکه دیوانه وار داستان هایSpace Marines ها را دنبال می کنند. در واقع نیروهای جهان به سه دسته تقسیم می شوند، Space Marine ها که در واقع نژاد انسان ها می باشند که در آینده نزدیک به توانایی های فوق العاده و حفاظ های ضد آتش و اسلحه های کشنده مجهز شده اند. Ork ها از نژاد غول ها هستند که دارای روحیات حیوانی می باشند. آنها قدرت خود را از نیروی بسیار زیاد خود به دست می آورند، Ork ها بسیار سریع زاد و ولد می کنند و به لشکر عظیم خود و سلاح های دست ساز قادرند به هر قلعه ای نفوذ کنند و بزرگترین ربات های ساخته شده توسط Space Marineها را از پای در آورند. در مقابل این دو قوم، Elder ها وجود دارند که در واقع از نژاد فرازمینی هستند. آنها توانایی های متافیزیکی دارند، می توانند به ذهن شما نفوذ کنند، توانایی پورتال (حرکت سریع از یک نقطه به نقطه دیگر) و همچنین غیب شدن را دارند. آنها نیروهای عجیبی برای از کار انداختن سلاح های بزرگ دارند و سرعت بالای آنها جزء مزایای این نژاد است. وطن دانلود در آینده نزدیک باقی نسخه های این بازی را برای شما در سایت قرار خواهد داد تا بتوانید با بقیه نژاد های این مجموعه آشنا شوید.

رضا نظریان بازدید : 405 دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 نظرات (0)



بازی Call of Duty Modern Warfare 3 هشتمین نسخه از سری بازی های فوق العاده زیبا، مهیج ندای وظیفه و بدون شک پرطرفدارترین عنوان سبک شلیک کننده اول شخص می باشد که توسط استودیوی بازی سازی Infinity Ward ساخته شده است و تاریخ رسمی انتشار آن برروی تمامی پلتفرمها ۹ نوامبر 2011 توسط کمپانی مطرح و پر آوازه Activision تعیین شده است.
داستان بازی ادامه داستان زیبای جنگهای مدرن در نسخه های پیشین است که شما در نقش نیروی ویژه ارتش آمریکا در جهت خنثی کردن نقشه های شوم یک تیم شرور روسی که به دستور دولت روسیه ماموریت های خرابکارانه خود را انجام می دهند، تلاش می کنید .
داستان این بازی دقیقا از ادامه پایان نسخه Modern Warfare 2 رقم می خورد. Vladimir Makarov بازگشته و کاپیتان John "Soap" MacTavish و کاپیتان John Price
بازی عالی و بسیار روان در حالت مالتی پلیر یا چند نفره از ویژگی های خاص این بازی است.
روی هم رفته Call of Duty 8 Modern Warfare 3 را می توان به جرات زیباترین بازی اکشن اول شخص سال 2011 نامید !

ویژگی های بازی Call of Duty Modern Warfare 3:
- مراحل و داستان بسیار زیبا و جدید و جذاب بازی
- گرافیک فوق العاده گیرا و طبیعی بازی
- بازی بسیار پرهیجان چند نفره Multiplayer

اطلاعاتی در مورد بازی Call of Duty Modern Warfare 3:
شرکت سازنده : کمپانی Infinity Ward
شرکت منتشر کننده : Activision
تاریخ انتشار : 9 نوامبر 2011
ژانر بازی : اکشن اول شخص
درجه بندی ESRB برای محدوده بندی سنی بازی : M - مناسب برای تمام افراد و گروه های سنی 17 سال و بالاتر

رضا نظریان بازدید : 427 دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


قسمت سوم از بازی زیبای Splinter Cellبا عنوان تئوری هرج و مرج، در سال 2008 میلادی به بازار آمد و توانست رتبه نسبتا خوبی را در بین رقبای خود کسب کند و همچنین نسبت به نسخه های قبلی خود توانست موفق جلوه کند. بنابراین انجام این بازی و تجربیات جالب و مهیجی که کاراکتر بازی با آنها روبرو می شود را به چشم ببینید.

در این بازی شما موظفید تا به یکی از خطرناک ترین و تبهکارترین صنایع تولید سلاح نظامی وارد شوید و فعالیت آنها را مختل سازید. شما طبق معمول در نقش sam fisherبه عنوان یک مامور مخفی با مهارت های بسیار زیاد به این ماموریت فرستاده می شوید. صداگذاری شخصیت ها به قدری جالب است که شما را در داخل صحنه بازی قرار میدهد. این بازی قابلیت دو نفره شدن را نیز دارد.

یکی دیگر از قابلیت های سری سه گانه این بازی، کنترل خاص بازیکن نقش اول یعنی sam fisher است. همانطور که میدانید اکثر مراحل این بازی به صورت stealth یا مخفیانه است و در حین بازی با استفاده از قوه ذهن خود و قابلیت های بازیکنتان باید از دید دشمنان مخفی شوید. این مخفی شدن می تواند بر روی سقف یک راهرو و یا مخفی شدن پشت اجسام باشد. استفاده از ابزارهای بدون صدا برای کشتن دشمنان نیز همانند نسخه های قبلی بسیار جالب است. امیدواریم که از این بازی زیبا لذت ببرید.

رضا نظریان بازدید : 446 دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

وحشت سراپای وجودتان را خواهد گرفت. باید به همراه دوستانتان موجودات فرا زمینی را از سیاره تان ریشه کن کنید. خون و خونریزی در اوج خود است! کسانی که تا به حال بازی آلین شوتر کمپانی رفلکسیو را بازی کرده اند اگر این بازی را نیز تجربه کنند خواهند دید که سبکی مشابه هم دارند، با این تفاوت که در این بازی جزییات و سلاح ها و بسیاری ویژگی های دیگر به مراتب بسیار بهتر و جذاب تر از بازی آلین شوتر است. موضوع بازی در مورد سه فرد بازمانده از حمله وحشتناک موجودات فرازمینی و بیگانه هستش که این سه نفر تلاش می کنند تا این موجودات را نابود کرده و سیاره را نجات دهند. یکی از ویژگی های بارز بازی موسیقی آن می باشد که هیجان بازی را مضاعف می کند. در این بازی باید با استفاده از سلاح های بسیار پیشرفته به جنگ با این بیگانگان رفته و آنها را نابود کنید. شما می توانید به جای هر کدام از سه شخصیت بازی که ویژگی های مخصوص خود را دارند ایفای نقش کنید. این بازی دارای گرافیک متوسط به بالا می باشد. اما هیجان و دلهره ای که در حین بازی به انسان دست می دهد کمتر می توان در بازی های دیگر یافت. در ادامه مطلب می توانید تصاویری را از این بازی زیبا ملاحظه نمائید.


ویژگی های بازی:
ـ وجود سه کاراکتر (نقش) بازی
ـ موسیقی زیبا و هیجانی بازی
ـ سازنده به جزییات بازی دقت بیشتری کرده، از خون و خونریزی گرفته تا اثرات اصابت امواج و گلوله ها
ـ وجود انواع سلاح های لیزری خوش دست که کار کردن با هر کدام بسیار لذت بخش است

رضا نظریان بازدید : 361 دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 نظرات (1)

پس از استقبال بی نظیر از نسخه های اول و دوم، پس از 9 سال با نسخه ای متفاوت از Serious Sam

Serious Sam 3 ، عنوان یکی از جدیدترین بازی های منتشر شده در نوامبر سال 2011 میلادی میباشد.قطعا با نسخه های قبلی سری بازی های سریو سام آشنا هستید.هم اکنون ویرایش سوم این بازی توسط کمپانی Devolver Digital منتشر و توسط استودیوی بازی سازی Croteam ساخته شد.دو سری قبلی این بازی در سال های 2001 و 2002 منتشر شد . این در حالی است که استقبال از دو سری قبلی آن بسیار زیاد بود . شاید به دور از ذهن نباشد که بگوییم دو سری قبل بازی Serious Sam به یکی از زیباترین عناوین بازیهای رایانه ای دنیا مبدل شد . جالب تر آن است که بدانید درست بعد از 9 سال ، نسخه سوم آن منتشر شده است . داستان این نسخه از بازی برگرفته شده از داستان سری اول میباشد که آیتم های فراوانی به آن افزوده شده است و این در حالی است که گرافیک بازی ، پیشرفت به سزایی داشته است.دشمنان شما ، به سان نسخه های قبلی موجودات ناشناخته هستند.نسخه های قبلی تحت عناوین Serious Sam 1 , Serious Sam 2 , Serious Sam HD The First Encounter and Second Encounter روانه بازار شد.سری بازی های سام ماجراجو از روزی که عرضه شد علاقه مندان بسیاری را در سطح جهان نصیب خود کرد.شما از همان اول که وارد بازی می شوید متوجه اصل داستان نمی شوید.شما باید راه درازی را پشت سر بگذارید تا دشمنان را نابود کرده و به سر دسته ی آنها برسید.در این راه طولانی شما از مقبره ها , دشت ها و کوهستان های زیادی باید عبور کرده و آیتم های جادویی زیادی را باید به دست بیاورید تا در این راه و رسیدن به غول آخر موفق شوید.

ژانر این بازی اول شخص است و شما با سلاح های متنوعی که در اختیار دارید، به جنگ دشمنان ناشناخته خود می روید. کنترل بازیکن در این بازی همانند نسخه های قبلی بسیار جالب و به سبک قدیم آن است. موتور گرافیکی بازی با توجه به افزایش توانایی رایانه ها در تحمل پردازش های سنگین، افزایش به سزایی داشته است. اگرچه شما می توانید گرافیک آن را برای انواع دستگاه ها طراحی کنید . یکی دیگر از جذابیت های این بازی، تخیلی بودن محیط آن و بزرگی مکان هایی است که سام در آنها پا می گذارد. در ادامه مطلب تصاویری از این بازی، به همراه لینک های دانلود را مشاهده خواهید نمود.

رضا نظریان بازدید : 319 دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

یکی از برترین عناوین E3 امسال Batman: Arkham City بود و ما واقعاً تغییرات بزرگی را در دنباله این بازی نسبت به قبل مشاهده کردیم. اخیراً نمایشی از بازی پخش شده که ما شخصیت هایی مثل Catwoman ،Two Face و Joker را در آن مشاهده می کنیم. در ابتدا بازی، چند خلافکار را نشان می دهد که قصد باز کردن یک گاوصندوق را دارند. این خلافکارها لباس هایی عجیبی به تن دارند، طوریکه نصف لباس آن ها سالم و نصف دیگر آن به نظر سوخته است و ماسکی که به صورت هم دارند، همینطور است. یکی از آن ها می پرسد: "پس کی رئیس میاد؟" دیگری جواب می دهد: "به زودی" اما این رئیس چه کسی است؟ مسلماً با مشاهده این لباس ها معلوم است که آن ها افراد هاروی دنت (Harvey Dent) و یا همان Two Face هستند که نصف بدن و صورتش سوخته و نیمه دیگر آن سالم است. آن ها نگران این هستند که ممکن است هر لحظه Batman به آن ها حمله کند که ناگهان صدای شکسته شدن شیشه ای می آید و ما سایه صورت Batman را مشاهده می کنیم. اما در همان لحظه، صدای یک زن شنیده می شود و ما Catwoman را مشاهده می کنیم و از همین جا گیم پلی شروع می شود و شما باید در نقش Catwoman حساب خلافکارها را برسید. واقعاً نمی توان مبارزات Arkham City را از طریق نوشته شرح داد، چون وقتی با چشم هم آن را نگاه می کنید، باورش سخت است.
Rocksteady تعداد دیوانه واری فنون چندضرب و حرکات رزمی برای هر شخصیت طراحی کرده و خیلی کم پیش می آید که یک سری فنون چندضرب تکراری را مشاهده کنید. حتی در بعضی مواقع می توانید حساب سه نفر را در یک زمان برسید و به لطف شلاق Catwoman می توانید از فاصله دور هم به دشمن ضربه بزنید. مکانیزم مبارزات همچنان همانند قبل بر مبنای سیستم حمله و ضد حمله است که ما چنین سیستم مبارزه ای را در Assassin's Creed هم مشاهده کرده ایم و ضد حمله ها در حقیقت یک سری ضربات تمام کننده بسیار جذاب هستند.

رضا نظریان بازدید : 302 دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
http://up.vatandownload.com/images/gclyqje4agiczoftaf.jpg


در سال 2007، شرکت BioWare با عرضه بازی Mass Effect بار دیگر موجودات فضایی و سیارات ناشناخته را بر سر زبان‌ها آورد. این استودیو توانست با ساخت دنیایی زیبا و شخصیت پردازی و داستانی جذاب و همینطور سبک Action-RPGِ خود تعدادی از طرفداران بازی‌های اکشن و نقش‌آفرینی را جذب کند. پس از عرضه شماره 2 و کسب جوایز متعدد و نقدهای خوب، این سری به حدی محبوب شد که تعداد زیادی کمیک و رمان برای آن منتشر شد و به تازگی ساخت فیلمی بر اساس نسخه اول این بازی نیز تایید شده است. سازندگان پس از معرفی آخرین شماره از این سه‌گانه، تبلیغات زیادی انجام دادند و هر از گاهی اطلاعاتی از بازی نیز فاش می کنند. تبلیغات به اندازه‌ای است که شرکت BioWare این نسخه را بهترین بازی تولید شده توسط خود می‌داند.مطمئناً از جذاب‌ترین ویژگی‌های این سری داستان زیبای آن است. داستان نسخه سوم در ادامه شماره‌ی پیشین می‌باشد . داستان از جایی شروع می‌شود که فرمانده شپرد به دلایلی به زمین می‌آید اما در این حین گونه پر رمز و راز Reaper با نهایت توان خود به زمین حمله می‌کند و شپرد نیز مجبور به فرار از زمین می‌شود تا با به دست آوردن متحدینی برای خود، زمین و کل کهکشان را نجات دهد؛ البته چگونگی نجات زمین قطعاً به انتخاب‌های شما وابسته است. داستان این شماره جزئیات بیشتری دارد و به رمان‌های این سری نیز توجه شده است، به عنوان مثال سازندگان فاش کردند که Illusive Man که در شماره قبل فرمانده شپرد را زنده کرده بود، این بار قصد کشتن او را دارد. انتظار از داستان این نسخه بسیار بالاست و از قرار معلوم با داستان پیچیده‌تری نسبت به قبل روبرو هستیم.

در این بازی همانند شماره 2 می‌توانید ذخیره نسخه پیشین را به این نسخه انتقال دهید. سازندگان گفته‌اند که حتی تصمیمات شما در نسخه 1 در چگونگی پایان این نسخه تأثیر بزرگی خواهد داشت و در کل در این نسخه تصمیمات شما تأثیرگذارتر هستند و پایان بازی از یک پایان خیلی بد تا یک پایان خیلی خوب متغیر است.

درباره ما
سلام.من رضا مدیر این وب. من مطالب دانلودی را معمولآ از سایت هایasandownload(آسان دانلود)میهن دانلود.وطن دانلود.پی 30 دی.و... در وب میگذارم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 266
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 1899
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 44
  • بازدید امروز : 179
  • باردید دیروز : 70
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 249
  • بازدید ماه : 249
  • بازدید سال : 33,712
  • بازدید کلی : 372,273
  • کدهای اختصاصی