loading...
سایت ایولی ها
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
داستانک خنده دار معلم و دانش اموز 1 1064 nasssim
داستان واقعی – ازدواج های امروزی 2 1513 nasssim
پسرا و دخترا چه جوری از دستگاه عابر بانك پول میگیرن ؟ 4 1514 bbloopp
دانلود بازی کامپیوتر جدید پزشک قرص Dr.Pills 1.0 1 775 maria
سوال و جواب های چهار گزینه ای مخصوص هنر پیشه ها خنده دار 3 1049 parichehr
دلیل قبول نشدنم در کنکور (خنده دار) 1 1151 parichehr
وصیت نامه خنده دار در حد لالیگا 1 1219 parichehr
توكل 0 484 admin
صبر عن الله 0 471 admin
شيوه عاقلان 0 430 admin
افسوس های تکراری (حکایت) 0 596 admin
دانلود بازی کامپیوتر مسابقات متور سواری FIM Speedway Grand Prix 4 0 561 admin
دانلود بازی پرنده خشمگین قسمت جدید Angry Birds Space v1.0.0 0 570 admin
دانلود بازی کودکانه جنگ کرم ها برای کامپیوتر 0 1192 admin
دانلود بازی xbox360 ماشین Need for Speed: The Run 0 535 admin
دانلود بازی ماشین سواری London Racer World Challenge 0 571 admin
داستان جدید خروس بی محل 0 558 admin
انشای یک پسر بچه کلاس دوم (طنز) 0 1089 admin
طنز خنده دار – چرا نباید به روستوارن ۵ پنج ستاره بریم 0 754 admin
چه مواردی برای عضویت در فیس بوک ایرانی لازم است ؟ (طنز) 0 938 admin
رضا نظریان بازدید : 554 دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
Mafia_II_[www.MihanDownload.com].jpgاين بازي به دليل درخواست هاي بي شمار بازديد كنندگان محترم بر روي سايت قرار گرفته است.
Take-Two بازی Mafia II را در GamesCom آلمان به معرض نمايش بازديدکنندگان و متخصصين گذاشت. دمویی که سازندگان برای اين رويداد در نظر گرفته بودند، بيشتر به ماموريت‌های فرعی اختصاص داشت. همانطور که می‌دانيد انجام اين نوع ماموريت‌ها به انتخاب خودتان است. تفاوت ماموريت‌های جانبی Mafia II با ديگر بازی‌ها در ارتباطشان با داستان اصلي است. نسخه نمايشی با يک تماس تلفنی آغاز شد. شخصيت اول بازی يعنی ويتو(Vito) از شريکی با نام جوزپه(Giuseppe) پيامی دريافت کرد که از او خواست تا برايش مقداری کاغذ فراهم کند. ويتو پذيرفت و پس از انتخاب لباس از جا لباسی و ماشين از گاراژ، به کمک وی رفت. در راه با يک حادثه جزئی روبرو شد که زن و مردی با ماشين به يکديگر برخورد کرده و دعوا ميان آن دو بالا گرفته بود. در اينجا شما می‌توانيد به دلخواه در برابر مرد عصبی، از آن خانم دفاع کنيد. در اين صورت با نحوه مبارزه تن به تن آشنا می‌شويد که شامل سه حرکت ضربه سطحی، ضربه سنگين و جاخالی و گريز از دست دشمن است.
اين تنها نمونه‌ای از ماموريت‌های جانبی بازيست که هنگام جابجایی در شهر با آن مواجه می‌شويد. اينکه مردم شهر با يکديگر ارتباط دارند و گاهی به جدال می‌پردازند، باعث می‌شود گيمر، جريان يک زندگی طبيعی را در حين بازی مشاهده کند. يک مثال ديگر از اين موارد چند لحظه قبل از ملاقات با جوزپه رخ داد. هنگامی که با استيو آشنا شده و با او شروع به گفتگو می‌کنيد. استيو از مشکلات يکی از دوستانش در فروش خودرو تعريف می‌کند که علتش ورود يک رقيب سرسخت به کسب و کار اوست. در اينجا استيو از شما می‌خواهد خودروهایی که به آن شخص تعلق دارد را تخريب کنيد. در اين دمو هدف، نمايش اينگونه ماموريت‌های جانبی بود، پس ويتو اين درخواست را قبول کرد و از ساختمان خارج شد. اما در اين ميان به پليسی سخت‌گير برخورد که از او جواز اسلحه‌اش را مطالبه می‌کرد. باز هم در اينجا بازی‌کننده چند انتخاب دارد: نشان دادن مجوز در صورت داشتن آن، رشوه دادن به پليس يا فرار از دست او. مسئول نمايش گزينه سوم را انتخاب کرد که در نتيجه پليس به تعقيب ويتو پرداخت. در اين حالت با مخفی شدنتان، مشکل حل نمی‌شود. بنابراين بايد به فروشگاه‌های لباس رفته و ظاهر خود را تغيير دهيد.
رضا نظریان بازدید : 701 دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
0d05dfce1caf90e92e69f5c4b4dfc9f3.jpeg
همان Most Wanted قدیم اما با ماشین های جدید و اسپرت منحصر به فرد.
۱۰۰% تست شده و نصب آسان بدون نیاز به کرک.

حتمآ اکثر شما با محصولات کمپانی EA آشنا هستید. از جمله معروف ترین محصصولات این کمپانی بزرگ را میتوان به مجموعه بازیهای جنون سرعت Need For Speed اشاره نمود که به جرات میتوان آنها را به عنوان زیبا ترین و پر طرفدارترین بازیهای اتومبیل رانی در سراسر جهان قلمداد نمود. هر ساله بازی جدیدی از سری مسابقات جنون سرعت از این شرکت روانه بازارهای جهانی میگردد که عمدتآ با فروش بسیار بالایی رو به رو می گردد. در سال ۲۰۰۹ بازی Shift از سری بازی های NFS وارد بازار شد که با فروش بسیار خوبی رو به رو گردید. یکی از محصولات قدیمی این شرکت Most Wanted می باشد که قطعآ اکثر کسانی که به سری بازیهای NFS علاقه مند اند آنرا می شناسند. میتوان گفت این بازی به تنهایی سهم عظیمی از شهرت کمپانی EA را به خود اختصاص داده زیرا با انتشار نسخه های مختلف از سری بازیهای جنون سرعت هنوز هم در میان کاربران بازیهای کامپیوتری Most Wanted از علاقه مندان بسیار زیادی برخوردار است. امروز در سایت پرشیا دانلود نسخه ۲۰۱۰ این بازی پر طرفدار را با امکانات جدید و ظاهر کاملآ تغییر یافته برایتان آماده کرده ایم. بازی NFS Most Wanted Unique 2010 از لحاظ محتوا و سبک بازی کاملآ شبیه نسخه قدیمی خود است در واقع شما در ابتدا با BMW که در اختیار دارید شروع به مسابقه می کنید و سپس با از دست دادن آن و انتخاب ماشین جدید اقدام به سپری نمودن Black List خواهید نمود تا در مرحله پایانی BMW خود را پس بگیرید. اما ظاهر بازی دستخوش تحولات گوناگونی گشته به عنوان مثال BMW شما سفید رنگ بوده و دارای اسپرت ساده می باشد که در این نسخه جدید رنگ آن به مشکی متالیک تغییر یافته و تمامآ اسپرت شده می باشد. علاوه بر این سایر قسمت های بازی تغییر یافته مانند جاده ها ، رنگ درختان و چمن زارها ، ماشین هایی که در حال عبور و مرور هستند ارتقا یافته و به طور کامل اسپرت شدند و بسیاری از قسمت های ریز و درشت بازی تغییر یافتند و زیباتر شدند. این نسخه از بازی مخصوص کسانی تهیه شده که علاقه بسیار زیادی به رنگ ها و ابزارهای اسپرت ماشین دارند.
جهت دانلود و مشاهده عکس هایی از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید …

رضا نظریان بازدید : 854 دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

wheels of steel extreme trucker 2 (1).jpg

نام بازی: ۱۸ Wheels of Steel Extreme Trucker 2 – SKIDROW [BIN-CUE/Simulation/2011]
پلتفورم : pc
ژانر:مسابقه ای
سال انتشار: ۱۴-۰۱-۲۰۱۱
نوع فایل : نامشخص
زبان: Eng
ناشر: ValuSoft
توسعه یافته : ValuSoft
درجه بندی سنی : E

قطعا با دیدن عنوان این مطلب یاد بازی زیبای سلطان جاده ها می افتید.سلطان جاده ها یک بازی با سبک و سیاق مسابقه ای و کاملا متفاوت از دیگر بازی های ماشین سواری …!!! بعد از مدت ها و در تاریخ ۱۱ ژوئن سال ۲۰۱۱ نسخه دوم بازی کامیون سواری ۱۸ Wheels of Steel Extreme Trucker 2 منتشر شد و همه طرفداران سلطان جاده ها را مشعوف و شادمان کرد.در این بازی شما در نقش یک راننده کامیون هستید و باید مراحل بازی را با هوشیاری و البته اندکی زیرکی به پایان برسانید.از این جهت میگوییم زیرکانه به این علت که در این نسخه بر خلاف نسخه قبلی و بر اساس تقلیدی از سلطان جاده ها در صورت تخلف پلیس ها به دنبال شما می افتند…این بازی گرافیک مطلوبی دارد و در طراحی تک تک اجزا بازی دقت زیادی شده است.همانند سطلطان جاده ها شما در این بازی وظیف بردن کالایی را از جایی به جای دیگر را دارید که در این مسیر و بازه برای شما اتفاقاتی رخ میدهد…!!! این بازی شدیدا به واقعیت میل میکند.اگر چه بسیاری از قسمت های بازی از سلطان جاده ها تقلید شده است.در این بازی شما باید سوخت خود را کنترل کنید و قبل از اتمام آن باید به فکر سوخت گیری باشید که البته برای سوخت گیری به پول هم احتیاج داربد که این پول از بار های که جابه جا میکنید بدست می آید.در مواقعی که جاده به خاطر برف و باران لغزنده میباشد طبیعتا رانندگی سخت تر و مشکل تر میباشد.در حین رانندگی به علایم راهنمایی و رانندگی توجه لازم را داشته باشید تا توسط پلیس جریمه نشوید.البته شخصا معتقدم که ژانر این بازی بیشتر به شبیه سازی نزدیک میباشد تا مسابقه ای… .!!! حقیقتا که در این بازی تمام موارد به درستی شبیه سازی شده است.تغییر آب و هوای محیطی بازی – تغیر و تنوع باز ها در این بازی به وفور دیده میشود.

رضا نظریان بازدید : 398 دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

در بازی Traffic Giant (غول ترافیک) شما باید مدیریت حمل و نقل عمومی و ترافیک بین شهرهای مختلف را به عهده بگیرید. برای اینکار لازم است که شما به نگهداری و ایجاد مسیرهای حمل و نقل بپردازید. در این بازی شما دو سبک مختلف در دو گیم پلی متفاوت را شاهد خواهید بود که اولی یک بازی کارآفرینی موفق با هدف کسب حداکثر سود بوده و دومی هم به مدیریت ترافیک شهری جهت رفع نگرانی شهروندان و رفاه آنان می پردازد که بدیهی است نگرانی و رفاه شهروندان در رای گیری و انتخاب بعدی شما در این سمت مدیریتی که یک مقام دولتی است تاثیر بسزایی دارد و ممکن است شما را از منسبتان عزل کند. این بازی ساخت کمپانی معروف JoWooD می باشد که امیدوارم از انجام آن لذت ببرید.

رضا نظریان بازدید : 419 دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
http://dl.takmob.net/user1/mohsen/Picture%20Post/baaa.jpg
بازی زیبای Burnout را این بار برای شما عزیزان با فرمت جاوا آماده کرده ایم. یک بازی زیبا که شما به مسابقه با رقبای خود در آماده و باید از آن ها پیشی بگیرید. امیدواریم از این بازی لذت ببرید.
رضا نظریان بازدید : 865 دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
http://dl.takmob.net/user1/mohsen/Picture%20Post/2538.jpg
امروز برای شما کاربران عزیز سایت تک موبایل بازی زیبای کامپیوتری ماشین سواری مسابقه ای رالی RC Toy Machines را آماده کرده ایم. این بازی نسبت به بازی های رالی که تا به حال دیده اید کمی فرق می کند. شما در این بازی هدایت یک اتومبیل واقعی را بر عهده ندارید , بلکه شما یک ماشین اسباب بازی کنترلی را هدایت می کنید. شما در میدان مسابقه که می تواند داخل خانه یا کوچه و هر جای دیگر باشد بایستی با رقیبان خود مسابقه دهید و امتیاز کسب کنید. هر چه امتیازه بیشتری به دست آورید می توانید ماشین کنترلی جدیدتری را انتخاب کنید. این بازی می تواند ساعاتی شما را سرگرم کند. امیدواریم از این بازی زیبا لذت ببرید.
رضا نظریان بازدید : 382 دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
http://up.vatandownload.com/images/itgwp4ox7meg9m7lg812.jpg

برای اولین بار در ایران وطن دانلود ...

ارسال امروز وطن دانلود نه تنها در بین سایت های ایرانی برای کمیاب میباشد .. حتی در کمتر سایت خارجی پیدا خواهد شد ! پس پیشنهاد میکنیم این مجموعه ی بینظیر و کمیاب را از دست ندهید !

شرکت BigFish Games به عنوان برترین شرکت تولید کننده ی بازی های کارتونی در جهان میباشد که بیشتر بازیهای این شرکت برای کودکان طراحی شده است ولی اغلب به دلیل جذاب بودن بازی ها حتی افرای سن های بالاتر نیز از آن ها استفاده کرده و یکی از محبوب ترین شرکت های تولید کننده ی بازی های کم حجم نیز میباشد .

چند ماه گذشته به دلیل درخواست بسیار زیاد کاربران برترین بازی های سال 2010 این شرکت را برای دانلود قرار دادیم . ولی امروز به تلاش تیم نویسندگان وطن دانلود آرشیو کامل از بازی های این کمپانی برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم . امیدواریم مورد پسند واقع شود /


بازی های این آرشیو به در عنوان های زیر دسته بندی شده است :

1.کارت و صفحه بازی
2. بازی های کودکان
3. Marble Popper Games
4. Match 3 Games
5. بازی استراتژی
6. مدیریت زمان / بازی داش

درباره ما
سلام.من رضا مدیر این وب. من مطالب دانلودی را معمولآ از سایت هایasandownload(آسان دانلود)میهن دانلود.وطن دانلود.پی 30 دی.و... در وب میگذارم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 266
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1899
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 44
  • بازدید امروز : 174
  • باردید دیروز : 70
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 244
  • بازدید ماه : 244
  • بازدید سال : 33,707
  • بازدید کلی : 372,268
  • کدهای اختصاصی