loading...
سایت ایولی ها
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
داستانک خنده دار معلم و دانش اموز 1 1064 nasssim
داستان واقعی – ازدواج های امروزی 2 1514 nasssim
پسرا و دخترا چه جوری از دستگاه عابر بانك پول میگیرن ؟ 4 1515 bbloopp
دانلود بازی کامپیوتر جدید پزشک قرص Dr.Pills 1.0 1 776 maria
سوال و جواب های چهار گزینه ای مخصوص هنر پیشه ها خنده دار 3 1049 parichehr
دلیل قبول نشدنم در کنکور (خنده دار) 1 1152 parichehr
وصیت نامه خنده دار در حد لالیگا 1 1219 parichehr
توكل 0 485 admin
صبر عن الله 0 472 admin
شيوه عاقلان 0 431 admin
افسوس های تکراری (حکایت) 0 597 admin
دانلود بازی کامپیوتر مسابقات متور سواری FIM Speedway Grand Prix 4 0 562 admin
دانلود بازی پرنده خشمگین قسمت جدید Angry Birds Space v1.0.0 0 571 admin
دانلود بازی کودکانه جنگ کرم ها برای کامپیوتر 0 1193 admin
دانلود بازی xbox360 ماشین Need for Speed: The Run 0 535 admin
دانلود بازی ماشین سواری London Racer World Challenge 0 572 admin
داستان جدید خروس بی محل 0 559 admin
انشای یک پسر بچه کلاس دوم (طنز) 0 1090 admin
طنز خنده دار – چرا نباید به روستوارن ۵ پنج ستاره بریم 0 755 admin
چه مواردی برای عضویت در فیس بوک ایرانی لازم است ؟ (طنز) 0 939 admin
رضا نظریان بازدید : 535 دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 نظرات (1)

این بازی یک بازی شبیه ساز استراتژیک است.در این بازی شما می توانید برای خودتان یک تفریحگاه ساحلی را طراحی و بسازید همچنین مدیریت آن نیز بر عهده خودتان است. این بازی دارای ۶۰ مرحله جذاب و سرگرم کننده دارد.

رضا نظریان بازدید : 366 دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Robokill بازگشت! عاقبت انتظار ها به پایان رسید و یکی از بازی های جنگی محبوب شرکت Game Rock Solid Arcade در سال ۲۰۰۸ ورژن بازی جدید را برای سال ۲۰۱۰ عرضه کرد. این جمله را تمام سایت بازی ها نوشته اند و یکی از پر بازدید ترین بازی های چند هفته اخیر به شمار رفته است. سایت دانلودها نیز دانلود بازی جنگی این بازی سرگرم کننده را که دارای طرفداران بسیاری است را به شما بازدید کنندگان گرامی پیشنهاد می کند.
با آن که این بازی جنگی از جمله بازی های کلاسیک به شمار می رود و نیاز سخت افزاری بالایی برای اجرا ندارد، اما گرافیک خوب و ایفای نقش بودن بازی باعث می شود تا نتوانید برای دیدن مراحل جدید و صلاح های قوی تر لحظه ای از پشت کامپیوتر خود بلند شوید. معدن تسهیلات لویاتان ۵ توسط نیرو های متخاصم به تاراج رفته و این وظیفه شماست که با اسلحه های مرگباری که می خرید یا به غرامت میگیرید آن ها را از دست دشمن آزاد کنید. در این بازی کامپیوتر تهدید توسط دشمن تنها چیزی است که باید به هر وسیله ای که شده از بین برود.

حداقل سیستم مورد نیاز:
ویندوز: ۲۰۰۰/XP/Vista
پردازنده: ۸۰۰ MHz
رم: ۲۵۶ MB

رضا نظریان بازدید : 570 دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

اولین نسخه از بازی بسیار زیبای رویال عرضه شد. بازی بسیار زیبایی که سبک استراتژیک دارد اما متفاوت! در این بازی شما نماینده پادشاهی هستید و باید به جزایر دور افتاده سفر کنید و جزایر را بازسازی کنید.خانه سازی کنید و یک جزیره متروک رو به شهری پر رونق تبدیل کنید.در این جزایر شما انواع امتیازها و گنج ها را نیز میتوانید بیابید تا به رشد و بازسازی سریعتر جزیره ها کمک کند گرچه در این راه دزدان دریایی شما را راحت نخواهند گزاشت! باید مراقب باشید و جزایر را زودتر و به بهترین وجه ممکن بازسازی کنید.

رضا نظریان بازدید : 324 دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

بازی Jurassic Park: Operation Genesis یک بازی لذت بخش است که با برخورداری از یک موتور گرافیکی جذاب و مشخصه های منحصر به فرد , کاربران را شگفت زده خواهد کرد. موتور گرافیکی این بازی قادر است تا با ایجاد تصاویری عالی از محیط آن که در یک جزیره گرمسیری اتفاق می افتد عمل ساخت تصاویر گرافیکی را به نحو احسن انجام دهد. مدل دایناسورها آنقدر خوب و واقعی طراحی شده اند که نه تنها بازیکنان آن را تحسین خواهند کرد، بلکه کسانی هم که اطلاعات کمی از زیست شناسی دارند تنها با یک نگاه ساده میتوانند تفاوت بین دوگونه Brachiosaurus و Camarasaurus (که با نام Brontosaurus هم شناخته میشود) را به راحتی متوجه شوند (تفاوت بین دو گونه شبیه به هم).
همچنین مدل ها به صورت برجسته طراحی شده اند که اینکار نیز به خوبی صورت گرفته. به طور مثال تفاوت بین گونه دایناسور کوچک Velociraptors و گونه Tyrannosaurs که دایناسوری بلند قامت است به خوبی قابل مشاهده است. جلوه های آب و هوایی مانند بارش باران، وزش باد، ایجاد رعد و برق و طوفان های شدید به زیبایی خلق شده اند که در سرتاسر بازی با آنها روبرو خواهید بود. موتور بازی به شما این امکان را میدهد تا با برخورداری از یک میدان دید وسیع و امکان بزرگنمایی تصویر قادر به چرخش آن و دیدن صحنه مورد نظر از هر طرف که مایل هستید باشید. با این حساب شما قادر خواهید بود تا با عوض کردن میدان دیدتان به یک دایناسور نزدیک شوید و یا با فاصله گرفتن از آن به یک میدان دید وسیع تر دست پیدا کنید. این قابلیت به شما امکان میدهد تا با سنجش نقطه مورد نظر به راحتی مکان مناسب را یافته و پارک بهتری بسازید. بهرحال بازی Operation Genesis جلوه های ویژه دیگری هم دارد. مانند انعکاس تصویر در آب که به گمان ما میتواند ارتباط مستقیم با پیشرفته تر شدن بازی داشته باشد.

رضا نظریان بازدید : 568 دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

در این بازی می توانید به جای یک کشاورز قرار بگیرید و تجربه های کشاورزی را بدست آورید! در این بازی محصول های زراعی را میکارید و پس از رشدشان، آن ها را برای بدست آوردن سود می فروشید. با یک کلیک می توانید خاک حفر کنید، محصولات خود را بکارید و میوه هایی که برای رشد آنها زحمت کشیده اید را برداشت کنید. پس از این، کار شما افزایش یافته چرا که نیازهای مردم افزایش می یابد. شما می بایست دامنه تولیدات خود را بیشتر کرده و مواد غذایی بیشتری چون پنیر، بستنی، کیک و … را به مغازه ها بفروشید. این بازی قابل حمل بوده و تنها با یک کلیک اجرا شده و نیاز به هیچگونه نصبی ندارد.

Virtual Farm 2 تجربه مزرعه داری و کشاورزی با بازی بسیار زیبای Virtual Farm 2

رضا نظریان بازدید : 658 دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

در E3 امسال، بازی های زیادی به نمایش درآمدند که Tropico 4 یکی از آن ها بود. بازی ای که یک عنوان شبیه ساز تجارت است و علاقه مندان خاص خودش را دارد. در Tropico 4 بازیکنان با قسمت های جدیدی مواجه می شوند که در نسخه های قبلی وجود نداشتند. این عنوان شما را برای راه انداختن یک تجارت جدید تشویق می کند. در این بازی اتفاقات زیادی رخ خواهند داد. به یکباره قیمت نفت بالا می رود، ناگهان سونامی می آید و آتش فشانی در جایی فوران می کند. تمام این اتفاقات روی برنامه های اقتصادی بازی تأثیرگذار خواهند بود. البته لازم به ذکر است که این حوادث به صورت کاملاً اتفاقی (Random) در قسمت داستانی بازی اتفاق می افتند، چرا که بازی یک آزادی خاص مانند عنوان های Sandbox دارد. همچنین جزیره Tropico که بازی در آن جریان دارد، سه تا چهار برابر بزرگتر از جزیره ای است که در نسخه قبلی قرار داشت. از قسمت هایی که به درخواست طرفداران به این عنوان اضافه شده، می توان به ساختمان ها و قابلیت های ارتقایی مختلف اشاره کرد. ساختمان هایی مانند ایستگاه آتش نشانی، مکان های توریستی جدید، نیرگاه برق هسته ای، سالن بورس و ساختمان وزیر به این عنوان اضافه شده اند. جزیره Tropico دارای یک دولت خاص خودش است و نوعی دموکراسی خاص دارد. شما از هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا را برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی به صورت رایگان و با لینک مستقیم دریافت نمایید.

|به همراه دانلود در یک پارت ۴ گیگابایتی با لینک مستقیم|

tropicoIV cover دانلود بازی Tropico 4 برای PC

رضا نظریان بازدید : 382 دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
http://up.vatandownload.com/images/itgwp4ox7meg9m7lg812.jpg

برای اولین بار در ایران وطن دانلود ...

ارسال امروز وطن دانلود نه تنها در بین سایت های ایرانی برای کمیاب میباشد .. حتی در کمتر سایت خارجی پیدا خواهد شد ! پس پیشنهاد میکنیم این مجموعه ی بینظیر و کمیاب را از دست ندهید !

شرکت BigFish Games به عنوان برترین شرکت تولید کننده ی بازی های کارتونی در جهان میباشد که بیشتر بازیهای این شرکت برای کودکان طراحی شده است ولی اغلب به دلیل جذاب بودن بازی ها حتی افرای سن های بالاتر نیز از آن ها استفاده کرده و یکی از محبوب ترین شرکت های تولید کننده ی بازی های کم حجم نیز میباشد .

چند ماه گذشته به دلیل درخواست بسیار زیاد کاربران برترین بازی های سال 2010 این شرکت را برای دانلود قرار دادیم . ولی امروز به تلاش تیم نویسندگان وطن دانلود آرشیو کامل از بازی های این کمپانی برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم . امیدواریم مورد پسند واقع شود /


بازی های این آرشیو به در عنوان های زیر دسته بندی شده است :

1.کارت و صفحه بازی
2. بازی های کودکان
3. Marble Popper Games
4. Match 3 Games
5. بازی استراتژی
6. مدیریت زمان / بازی داش

درباره ما
سلام.من رضا مدیر این وب. من مطالب دانلودی را معمولآ از سایت هایasandownload(آسان دانلود)میهن دانلود.وطن دانلود.پی 30 دی.و... در وب میگذارم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 266
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 1899
  • آی پی امروز : 111
  • آی پی دیروز : 44
  • بازدید امروز : 255
  • باردید دیروز : 70
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 325
  • بازدید ماه : 325
  • بازدید سال : 33,788
  • بازدید کلی : 372,349
  • کدهای اختصاصی