loading...
سایت ایولی ها
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
داستانک خنده دار معلم و دانش اموز 1 1066 nasssim
داستان واقعی – ازدواج های امروزی 2 1517 nasssim
پسرا و دخترا چه جوری از دستگاه عابر بانك پول میگیرن ؟ 4 1519 bbloopp
دانلود بازی کامپیوتر جدید پزشک قرص Dr.Pills 1.0 1 778 maria
سوال و جواب های چهار گزینه ای مخصوص هنر پیشه ها خنده دار 3 1051 parichehr
دلیل قبول نشدنم در کنکور (خنده دار) 1 1154 parichehr
وصیت نامه خنده دار در حد لالیگا 1 1220 parichehr
توكل 0 486 admin
صبر عن الله 0 474 admin
شيوه عاقلان 0 432 admin
افسوس های تکراری (حکایت) 0 598 admin
دانلود بازی کامپیوتر مسابقات متور سواری FIM Speedway Grand Prix 4 0 563 admin
دانلود بازی پرنده خشمگین قسمت جدید Angry Birds Space v1.0.0 0 572 admin
دانلود بازی کودکانه جنگ کرم ها برای کامپیوتر 0 1195 admin
دانلود بازی xbox360 ماشین Need for Speed: The Run 0 536 admin
دانلود بازی ماشین سواری London Racer World Challenge 0 574 admin
داستان جدید خروس بی محل 0 560 admin
انشای یک پسر بچه کلاس دوم (طنز) 0 1091 admin
طنز خنده دار – چرا نباید به روستوارن ۵ پنج ستاره بریم 0 756 admin
چه مواردی برای عضویت در فیس بوک ایرانی لازم است ؟ (طنز) 0 940 admin
رضا نظریان بازدید : 612 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
Moon said to me , if your friend is not messaging you why dont you leave your friend
I looked at moon and said does your sky ever leave you when you dont shine
ماه به من گفت : چرا دوستی رو که یادی ازت نمیکنه رو فراموش نمی کنی
به ماه نگاه کردم و گفتم : مگه وقتی تو نمیدرخشی ، آسمون تو رو فراموش می کنه

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

A true friend is not like rain which rain and leave away
A true friend is like air
Sometimes silent but always around you
یه دوست حقیقی مثل بارون نیست که بباره و قطع بشه
یه دوست حقیقی مثل هواست
اگرچه ممکنه ساکت باشه ولی همیشه کنارته

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دکتر شریعتی
نامم را پدرم انتخاب کرد، نام خانوادگی ام را اجدادم!
دیگر بس است، راهم را خودم انتخاب می کنم....
My father chose my name, and my last name was chosen by my ancestors
That’s enough, I myself choose my way
Dr. Ali Shariati

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مهاتما گاندی
تو باید تغییری باشی که آرزوی دیدنش را در جهان داری

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دکتر شریعتی
در شگفتم از مردمی که خود زیر شلاق ظلم زندگی می کنند
و بر حسینی می گریند که آزاد زیست
I am surprised by the people who they themselves live under the lash of injustice
and cry for "Husayn" who lived free
Ali Shariati

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اُرُد بزرگ
سرزمینی که اسطوره های خویش را فراموش کند
به اسطورهای کشورهای دیگر دلخوش می کند
فرزندان چنین دودمانی بی پناه و آسیب پذیرند
The country which forgets its own legends
tries to satisfy itself by other countries' legends
Children of such a dynasty are open and vulnerable
Great Orod

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

انیشتین
دستت را برای یک دقیقه روی بخاری بگذار این یک دقیقه برای تو مثل یک ساعت می گذرد
با یک دختر خوشگل یک ساعت هم نشین باش این یک ساعت برای تو به سرعت یک دقیقه می گذرد و این همان قانون نسبیت است
Put your hand on a hot stove for a minute, and it seems like an hour
Sit with a pretty girl for an hour, and it seems like a minute
That's Relativity
Albert Einstein

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

هوارد بسکرویل
تنها تفاوت بین من و این مردم مکان تولد من است و این تفاوت بزرگی نیست
The only difference between me and these people is my place of birth
and this is not a big difference
Howard Baskerville

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دیپاک چوپرا
از قضاوت کردن دست بکش تا آرامش را تجربه کنی
Stop judging others in order to meet composure

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

My eyes – miss u
My feel – Love u
My hands – need u
My mind – calls u
My heart – just 4 u
My life – is u
" I LOVE U "
sender : Arash 0938***1791
چشمان من تو را کم دارد
احساس من تو را دوست دارد
دستان من به تو نیازمند است
ذهن من تو را می خواند
قلب من فقط برای توست
زندگی من تو هستی
" دوستت دارم"

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Those innocent eyes .. a great smile .. the perfect walk .. smoothest talk .. absolutely gorgeous .. that's enough about me .. so how are u doing?
آن دو چشم معصوم .. خنده های زیبا ، راه رفتن بدون عیب و نقص ... حرف های آرام و باوقار ... کاملا شگفت انگیزند ... خوب تعریف درمورد من کافیه... تو چطوری هستی؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

If you judge people , you have no time to love them.
اگر درمورد دیگران قضاوت کنی وقتی برای ابراز علاقه به آنها پیدا نمی کنی
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام.من رضا مدیر این وب. من مطالب دانلودی را معمولآ از سایت هایasandownload(آسان دانلود)میهن دانلود.وطن دانلود.پی 30 دی.و... در وب میگذارم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 266
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 1899
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 121
  • باردید دیروز : 191
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 725
  • بازدید ماه : 725
  • بازدید سال : 34,188
  • بازدید کلی : 372,749
  • کدهای اختصاصی